Ostoehdot
Jos sinulla on kysyttävää käyttöehdoistamme, helpoin tapa ottaa meihin yhteyttä on lähettää osoitteeseen info@actionking.se
Jos olemme verkossa chatissa, olet tervetullut esittämään kysymyksiä myös siellä, olemme täällä auttaaksemme sinua!
Yritys:
Olemme ruotsalainen yritys ja toimitamme aina varastostamme Boråsissa.
Hinnat:
Kaikki hinnat sisältävät 25 % arvonlisäveron.
EU:n ulkopuolisten maiden (esim. Norjan) hinnat näkyvät myymälässä 25 %:n arvonlisäveron kanssa ja kassalla maksun yhteydessä ilman arvonlisäveroa. EU:n ulkopuolella sijaitsevien toimitusosoitteiden osalta arvonlisäveroa ei peritä. Pidätämme oikeuden virheellisiin hintoihin.
Maksutapa:
Swish
Maksa nopeasti ja helposti Swishilla ilman huolta korteista. Vahvista MobiltBankID:llä parhaan turvallisuuden takaamiseksi. Kaikki Swish-veloitukset tehdään Ruotsin kruunuissa.
Swish-maksut toimivat Ruotsissa.
Ruotsi
Maksaminen Svean kautta on helppoa ja turvallista. Vaikka sinulla ei olisi aiemmin Svea-tiliä, voit tehdä maksun nopeasti Svean kautta. Svea tekee yhteistyötä VISAn, MasterCardin ja kaikkien ruotsalaisten pankkien kanssa, jotka tarjoavat suoramaksuja, laskuja ja osamaksuja, sekä Swedbankin, Handelsbankenin, SEB:n ja Nordean kanssa. Jos teet ostoksia Tanskasta, Suomesta tai Norjasta, voit käyttää Sveaa ja maksaa kortilla. (Valitse "Muu vaihtoehto" Svean maksusivun alasvetovalikosta ja valitse sitten Tanska, Suomi tai Norja).
Payson ylläpitää korkeita turvallisuusstandardeja ja sillä on Trustwaven, kansainvälisen turvallisen verkkokaupan järjestön, PCI-sertifikaatti. Kaikki liikenne salataan SSL 128 -bitillä ja kaikki korttisiirrot perustuvat pankkien niin sanottuun 3D-secure-teknologiaan.
Svea-lasku
Tarjoamme maksutapana ”SveaFaktura” yhteistyössä Svea AB:n kanssa.
Maksuehto on 14 päivää ja laskulla maksettavista ostoista veloitetaan 19 Ruotsin kruunun maksu. Laskulla tilauksen tekemiseen sinun on oltava 18-vuotias, rekisteröity Ruotsissa ja luottotietojesi tarkistus tehdään ostohetkellä. Svea-laskulla maksavien yritysten on oltava rekisteröityjä Ruotsissa.
Lasku lähetetään erikseen sähköpostitse ostohetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Myöhästyneen maksun tapauksessa lähetämme maksumuistutuksen, jolloin veloitamme lakisääteisen 60 Ruotsin kruunun muistutusmaksun. Lisäksi veloitamme 2 %:n kuukausittaisen viivästyskoron laskun eräpäivästä lukien. Maksamatta jääneen laskun tapauksessa asia siirtyy perintään, jolloin veloitamme lakisääteisen 180 Ruotsin kruunun perintämaksun. Payson pidättää oikeuden kieltäytyä toimituksesta ja arvioida asiakkaan luottokelpoisuuden uudelleen yksittäistapauksissa.
Svea maksaa erissä
ActionKing.se tarjoaa sinulle Svean kautta mahdollisuuden, että ostohetkellä, hyväksytyn luottotietojen tarkistuksen jälkeen, voit allekirjoittaa osamaksusopimuksen Svea Ekonomi AB:n kanssa liitteenä olevan tilisopimuksen yleisissä ehdoissa mainituin ehdoin. Luottotarjous koskee tilisopimuksessa mainittua summaa. Valitset luottoajan rastittamalla sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon. Sitoudut maksamaan koko luoton takaisin luottoajan kuluessa. Tämä tarkoittaa, että sinun on maksettava vähintään tekemässäsi valinnassa mainittu summa joka kuukausi. Voit tietenkin maksaa enemmän tai koko luoton kerralla ilman, että tämä aiheuttaa sinulle lisäkustannuksia.
*Maksa erissä korottomasti:
3 kuukautta korotonta maksuaikaa; Avausmaksu 95 SEK; Peruutusmaksu 29 SEK; Korko 0,00 %
6 kuukautta korotonta maksuaikaa; Avausmaksu 195 SEK; Peruutusmaksu 29 SEK; Korko 0,00 %
12 kuukautta korotonta maksuaikaa; Avausmaksu 295 SEK; Peruutusmaksu 29 SEK; Korko 0,00 %
Maksa korkoa kerryttävät erät (yli 5 000 SEK tilauksille):
24 kuukautta; Aloitusmaksu 295 SEK; Peruutusmaksu 29 SEK; Korko 9,95 %
Esimerkki Ruotsin kuluttajaviraston ohjeiden mukaisesta efektiivisestä korosta 10 000 Ruotsin kruunun ostolle 12 kuukauden ajalle, 0 % korolla, 295 Ruotsin kruunun järjestelymaksulla ja 29 Ruotsin kruunun toimitusmaksulla, on 12,70 %.
Yrityslasku
Seuraava koskee asiakkaita, jotka toimivat yrityksenä ja valitsevat maksutavaksi laskun ("yrityslasku").
Luottotietojen tarkistus:
Yrityslaskulla maksua haettaessa suoritetaan normaali luottotietojen tarkistus, mikä voi tarkoittaa luottotietojen hankkimista.
Maksuehdot:
Yrityslaskun eräpäivä ja muut ehdot on mainittu laskussa. Laskulla maksettaessa maksu on suoritettava viimeistään 30 päivän kuluessa laskun päivämäärästä (tai laskussa mainitusta päivämäärästä). Myöhästyneestä maksusta peritään 60 kruunun muistutusmaksu ja 2 %:n kuukausikorko eräpäivästä koko maksun suorittamiseen asti.
Siirtää:
Kaikki yrityksen laskut siirretään Svea Bank AB:lle, 556158-7634 ("Svea Bank"). Kaikki laskuun liittyvät maksut suoritetaan Svea Bankille.
GDPR:n säännöt:
Yrityslaskulla maksettaessa lasku välitetään Svea Bank AB:lle, jonka jälkeen jaamme yritysasiakkaan henkilötiedot Svea Bankin kanssa. Svea Bank on rekisterinpitäjä Svea Bankille siirtämillemme saataville. Saat yksityiskohtaista tietoa Svea Bankin henkilötietojen käsittelystä lukemalla Svean tietosuojatiedot, jotka ovat saatavilla osoitteessa https://www.svea.com/dataskydd tai ottamalla yhteyttä Sveaan postitse numeroon 169 81 Solna, puhelimitse numeroon 08-514 931 13 tai sähköpostitse osoitteeseen swp@svea.com. Tietosuojavastaavaan voi ottaa yhteyttä osoitteessa privacy@svea.com.
Maksuvaatimukset :
Kun teet tilauksen ActionKing.se-sivustolla, sopimus syntyy, kun ActionKing.se vahvistaa tilauksen tilausvahvistuksella. Tekemällä tilauksen hyväksyt maksuvastuun.
Toimituskulut :
Toimituskulut Ruotsin sisällä ActionKing.se-sivustolta tilatuille tuotteille ovat 49 SEK tilausta kohden painosta tai koosta riippumatta. Jos tilauksen summa on vähintään 900 SEK sis. alv, toimituskuluja ei veloiteta ja toimituskulut asiakkaalle ovat tällöin 0 SEK.
Toimituskulut Pakettilaatikko
Jos haluat toimituksen Postnord Paketboxiin, voit valita sen kassalla. Paketboxiin toimitettaessa toimituskulut lasketaan tilauksesi perusteella, joten ilmaisen toimituksen saamiselle ei ole rajoitusta, jos valitset Paketboxin.
Pakettilaatikko-vaihtoehto näkyy automaattisesti kassalla tilauksille, joiden arvo on 1–3000 SEK.
Toimituskulut ulkomaille
Toimituskulut Tanskaan, Suomeen ja Norjaan ovat 79–349 SEK tilausta kohden painosta riippuen. Ruotsin/EU:n ulkopuolelle (esim. Norjaan) toimitettaessa olet asiakkaana vastuussa mahdollisista tulli-/tuontimaksuista, jotka lisätään toimitukseesi. Näet lopulliset toimituskulut, kun lisäät tuotteita kassalle. Mahdolliset tulli-/tuontimaksut veloitetaan erikseen maasi tulliviranomaisen toimesta. Lähetämme paketteja ja kirjeitä Ruotsin sisällä sekä Tanskaan, Suomeen ja Norjaan.
Toimituskulut Yrityspaketti / Paketti
Yritykset, osavaltiot, kunnat ja maakunnat voivat valita toimituksen Postnord Parcelilla ja vastaanottaa sen suoraan yrityksen fyysiseen osoitteeseen (EI laatikkoon) Ruotsissa. (Sinun ei siis tarvitse noutaa pakettia edustajaltasi.) Postnord Parcelin toimituskulut perustuvat lähetyksen painoon. Näet toimituskulut kassalla. Jos valitset toimituksen Postnord Parcelilla, toimituskulut veloitetaan aina. Postnord Parcelin toimituksissa ei ole toimituskuluvapaiden ostosten ylärajaa.
Voit valita Postnord Parcelin vain, jos lähetys toimitetaan yrityksen, osavaltion, kunnan tai maakuntaneuvoston fyysiseen osoitteeseen (EI postilokeroon).
Toimitus :
Toimitamme tavaroita Ruotsiin sekä Tanskaan, Suomeen ja Norjaan ja lähetämme tilauksia joka arkipäivä. Huomaathan, että tämä koskee vain varastossa olevia tuotteita. Pääsääntöisesti kaikki tuotteemme ovat varastossa. Pienellä osalla valikoimastamme on normaalista poikkeava toimitusaika tai ne ovat ennakkotilauksia. Jos jokin tuote on loppu varastosta, otamme sinuun yhteyttä, jos haluat muiden tilauksen tuotteiden toimitettavan tai odotamme tilauksen valmistumista. Huomaathan, että Norjaan ei voi tehdä yli 2 kg:n painoisia tilauksia.
Emme tarjoa osatoimituksia, kun varastotilanne on oikea.
Sinulla on oikeus peruuttaa ostos, jos et hyväksy uutta toimitusaikaehdotusta, jos tilaus on jälkitoimituksena.
Olet vastuussa oikeiden toimitustietojen antamisesta. Jos toimitusosoite on syötetty väärin, toimituksesi voi viivästyä, kallistua tai pahimmassa tapauksessa kadota kokonaan, joten oikein syötetty toimitusosoite on tärkeä!
Jos teet useita tilauksia ennen ensimmäisen käsittelyä, ne voidaan joskus yhdistää. Yhdistetty toimitus ei ole varmaa ja riippuu siitä, missä vaiheessa prosessia tilaukset ovat. Jos kaksi tai useampia tilauksia yhdistetään, saat tilauksille saman toimitustunnuksen.
Jos toimituksessasi on jotain vikaa, se puuttuu tai itse toimitus puuttuu, siitä on ilmoitettava meille välittömästi pakkauksen purkamisen jälkeen tai kun toimitusyhtiö on ilmoittanut lopullisesta toimituksesta, mutta ehdottomasti viimeistään 5 päivän kuluessa toimituspäivästämme.
Toimitusaika
Toimitusaika 1–2 arkipäivää tarkoittaa arkipäivisin ennen klo 12.00 tehtyjä tilauksia, jotka toimitetaan Ruotsin sisällä seuraavien 1–2 arkipäivän aikana Postnord Varubrev Class 1-, Postnord MyPack Collect-, Postnord Parcel- tai Letter Class 1 -lähetyksenä painosta, koosta ja tilauksesta riippuen.
Jos olet valinnut toisen toimitustavan, tehnyt tilauksen, jota ei voida toimittaa jonkin yllä mainitun vuoksi, joka on kookas tai jos sinulle ilmoitetaan suoran toimituksen sijaan, toimitusaika voi olla pidempi. Joissakin paikoissa, pääasiassa kaukana pohjoisessa, toimitusaika voi olla hieman pidempi. Viime kädessä Postnordin käsittelytapa määrää, kuinka nopeasti toimitus tapahtuu. Normaalisti noin 90 % lähetyksistämme toimitetaan yhden arkipäivän kuluessa. 1-2 arkipäivän toimitusaika osoittaa, kuinka nopeasti tilaus normaalisti toimitetaan, eikä se ole tae siitä, että toimitus tapahtuu kyseisen ajan kuluessa. Joillekin tuotteille tuotesivulla voidaan ilmoittaa eri toimitusaika. Huomaa, että ilmoitetut toimitusajat ovat arvioita ja todellinen toimitusaika voi riippua tekijöistä, joihin emme voi vaikuttaa. Huomaa, että viikonloppuisin ja pyhäpäivinä, kuten jouluna, toimitusajat voivat olla erilaiset. Useimmissa tapauksissa voit seurata pakettiasi meiltä saamiesi tietojen avulla heti, kun tilauksesi on käsitelty. Toimitukset Ruotsin ulkopuolisiin osoitteisiin voivat kestää muutaman päivän kauemmin. Arvioidut toimitusajat kullekin maalle ilmoitetaan kassalla, kun valitset toimitustavan.
Toimituspyynnöt
Jos haluat toimitustavan, joka poikkeaa tarjoamastamme ja tilaukseesi automaattisesti liitetyistä vaihtoehdoista, ota meihin yhteyttä ennen tilauksen tekemistä.
Kassalla viestikentässä tehtyjä toimitustapa-, osoitemuutos- yms. pyyntöjä ei oteta huomioon tilaustasi käsiteltäessä.
Toimituspakettilaatikko
Jos valitset toimitukseksi pakettilokeron, viimeistele tilaus normaalisti valitsemalla toimitustavaksi "Postnord Parcel Box" kassalla.
Huomautus: Jotta saat toimituksen pakettilokeroon, tarvitset pankkitunnuksen (BankID), sinulla on oltava Postnord-sovellus asennettuna ja olet rekisteröinyt tietosi (matkapuhelin/sähköpostiosoite) sovellukseen. Tietojen on oltava samat kuin mitä käytät tilatessasi meiltä. Kun olemme käsitelleet tilauksen ja vastaanottaneet Postnordilta pakettitunnuksen lähetykselle, saat meiltä sähköpostin, jossa on seurantalinkki ja push-ilmoitus Postnord-sovellukseen. Vasta nyt voit ja sinun pitäisi valita, mihin pakettilokeroon haluat toimituksen.
Jos et valitse toimitusta sovelluksessa, lähetyksesi päätyy Postnordin postinumerollesi ennalta valitsemalle toimipisteelle. Huomaa myös, että lähetys pysyy pakettilaatikossa vain 7 päivää ja se on noudettava tänä aikana.
Käynnistymättömät paketit:
Edustajalle lähetetyt kookkaat lähetykset pysyvät noutopisteessä 14 päivää (7 päivää alkaen 21.10.). Postnord lähettää ilmoituksen ensisijaisesti tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lähetämme myös linkin antamaasi sähköpostiosoitteeseen suoraan, kun paketti on käsitelty meillä, jotta voit seurata paketin kulkua. On tärkeää, että sähköpostiosoitteesi on määritetty oikein ja se toimii. Tarkista myös roskapostikansiosi, jotta ilmoitukset eivät päädy sinne.
Suosittelemme, että lataat Postnord-sovelluksen, jolla voit seurata lähetystäsi, vastaanottaa ilmoituksia ja tehdä siihen muutoksia.
Jos pakettia/kirjettä ei noudeta 14 päivän kuluessa (7 päivää 210101 alkaen), se palautetaan automaattisesti ActionKing.se-sivustolle.
Asiakkaana on sinun vastuullasi seurata lähetystäsi tai pyytää siitä ilmoituksia.
Jotkin suuremmat rahtikirjalla lähetetyt lähetykset lähetetään myös edustajalle, ja ne pysyvät noutopisteessä 14 päivää (7 päivää alkaen 210101). Jos lähetyksesi toimitetaan rahtikirjalla eikä se mahdu postilaatikkoon tai kirjekuoreen, Postnord voi jättää lähetyksen ovesi ulkopuolelle tai kiinteistön postilaatikkoon erityisesti suunnitellussa pussissa.
Noutamattomista lähetyksistä, jotka palautetaan ActionKing.se:lle Ruotsin sisällä, veloitetaan vähintään 350 kruunua ActionKing.se:n toimitus- ja hallintokulujen kattamiseksi. Palautetuista paketeista/yrityslähetyksistä veloitetaan vähintään 500 kruunua + alv. Muista maista tulevista noutamattomista lähetyksistä veloitetaan vähintään 480 kruunua.
Tilaukset muiden nimissä
Tavaroiden tilaaminen toisen henkilön nimellä tai osoitteella ilman heidän tietoaan ja hyväksyntäänsä ei ole sallittua. Vääristä tilauksesta ilmoitetaan poikkeuksetta poliisille. IP-osoite kirjataan jokaisen tilauksen yhteydessä ja liitetään poliisiraporttiimme.
Peruutus
Niin kauan kuin tilauksesi tila on Vastaanotettu tai Käsittelyssä, voit peruuttaa sen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@ActionKing.se .
Jos kyseessä on erikoistilaus tuotteista, joita emme normaalisti myy tai varastoi, tilausta ei voi peruuttaa.
Jos tilaus on jo lähetetty, voit käyttää peruuttamisoikeuttasi (ei koske erikoistilauksia). Lue lisää alta.
Peruuttamisoikeus
Etämyyntilain mukaan verkkokauppiaiden on tarjottava kuluttajille 14 päivän peruuttamisoikeus. Huomaathan, että sinun on ilmoitettava meille, jos haluat palauttaa tavarat, 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta tai siitä, kun sinun kohtuudella katsotaan vastaanottaneen sen. Tavaran on tämän jälkeen oltava hallussamme 14 päivän kuluessa siitä, kun ilmoitat meille aikomuksestasi palauttaa osa tilauksestasi tai koko tilauksesi.
Huomautus: Ennen palautuksia tarvitset RMA/palautusnumeron . Voit saada sen ostoksen yhteydessä luomasi tilisi palautus-/hyvityslomakkeen kautta. Jos teet paluun saamatta ensin meiltä RMA/palautusnumeroa, palautuksesi voidaan käsitellä ja palauttaa sinulle.
Palautuksista, joissa ei ole RMA/palautusnumeroa, veloitamme vähintään 100 Ruotsin kruunun käsittelymaksun. Tämä maksu vähennetään palautukseen liittyvästä mahdollisesta hyvityksestä. Siksi on tärkeää, ettei palautusta lähetetä meille ilman RMA/palautusnumeroa tai muuta kirjallista hyväksyntäämme palautuksen tekemiseen.
Peruuttamisoikeuden tapauksessa emme palauta meille toimituskuluja. Asiakkaana olet vastuussa siitä, että lähetys saapuu meille vahingoittumattomana. Hyödynnä edullista sopimustamme Postnordin kanssa, jos haluat tehdä palautuksen. Palautuskulut voi ostaa tuotenumerolla 10475 .
Näin saat meille täysin jäljitettävän ja turvallisen lähetyksen enintään 3 kg:n (paino tai tilavuus) painoisille paketeille, mikä on useimmissa tapauksissa myös halvempaa kuin palautus tavallisena kirjeenä. Huomaa, että tämä palautus on pakattava pahviin riippumatta siitä, miten vastaanotit lähetyksen. Palauttaessasi olet asiakkaana vastuussa palautuksen saapumisesta meille ja riittämättömän pakkauksen aiheuttamasta arvonmenetyksestä.
Huomioithan , että kaikki palautukset on tehtävä suoraan ActionKing.se-sivustolle toimitettuna , joten et voi käyttää toimitustapoja, jotka edellyttävät lähetyksen noutoa edustajalta. Esimerkkejä toimitustavoista, joita et voi käyttää palauttamiseen meille, ovat: Kirjattu kirje/REK-kirje ja postipaketti. Tällaiset lähetykset voivat palautua sinulle lähettäjänä ilman toimenpiteitä.
Jos käytät palautuspalvelua, joka menee edustajalle, veloitamme vähintään 100 Ruotsin kruunun käsittelykulut. Tämä maksu vähennetään palautukseen liittyvästä hyvityksestä. Siksi on tärkeää, ettei palautustasi lähetetä meille siten, että se päätyy edustajalle.
Jos olet tehnyt ostoksen, jonka summa on saavuttanut ilmaisen toimituksen rajan (900 SEK) ja päätät sitten palauttaa osan ostostasi, mikä tarkoittaa, että et enää ole saavuttanut perustilauksen ilmaisen toimituksen rajaa, perustilauksen toimituskulut vähennetään palautetuista tuotteista hyvittämästämme summasta.
Huomaathan, että peruuttamisoikeus koskee vain kuluttajia. Jos olet tehnyt ostoksesi yrityksenä/valtiona/kuntana/viranomaisena, peruuttamisoikeus ei ole voimassa, ellei toisin ole sovittu.
Kuluttajille myönnettävät toimitushyvitykset viittaavat vakiotoimitukseen. Jos olet ostaessasi valinnut muun kuin vakiotoimitustavan, esimerkiksi Postnord Parcelin, toimituskuluja ei hyvitetä peruutuksen sattuessa.
Palautettujen tuotteiden tilaussumman hyvitämme 30 päivän kuluessa.
Hyväksymme täyden hyvityksen vain, jos alkuperäinen pakkaus palautetaan tuotteen mukana ja se on ehjä. Jos pakkaus puuttuu tai on vaurioitunut, tuote on vaurioitunut tai jos tuotetta on käytetty tutkimatta, hinnasta vähennetään 30–100 % tuotteen arvosta. Rekisteröintiä vaativia / lisenssin sisältäviä tuotteita ei voida palauttaa, jos pakkaus on rikki.
Huomioithan, että jos olet tilannut tilauksen ja maksanut sen laskulla, lasku on aina maksettava Paysonin laskussa mainittuun eräpäivään mennessä riippumatta siitä, oletko jo palauttanut tavarat ja/tai odotatko hyvitystä. Palautettujen tuotteiden hyvitys Payson-tilillesi tehdään 30 päivän kuluessa.
Huomautus: Peruuttamisoikeus ei ole voimassa seuraavissa tapauksissa:
- Käytti tuotetta.
- Avasin pakkauksen ja rikoin mahdolliset sinetit.
- Rekisteröinyt tuotteen ja/tai Tuote vaatii rekisteröinnin ja/tai Sisältää lisenssin.
- Erikoistilauksesta valmistettuja tavaroita.
- Tilausta ei tehdä kuluttaja/kuluttajalle.
Ota yhteyttä osoitteeseen info@actionking.se , jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi.
Jos kyseessä on rikkinäinen tuote, takuu on voimassa, lue lisää alta.
Takuu
ActionKing.se tarjoaa kuuden kuukauden takuun valmistusvirheiden varalta tuotteille. Jotkut tuotemerkit/valmistajat voivat tarjota pidemmän takuuajan. Jos valmistajan oma takuu on voimassa yli kuusi kuukautta, se mainitaan kunkin tuotteen tuotetekstissä. Takuu ei ole voimassa, jos tuotetta on käytetty huolimattomasti, väärin tai jos jatkat tuotteen käyttöä virheen havaitsemisen jälkeen.
Jos asiakkaana lähetät tuotteen takaisin meille vaihdettavaksi, hyvitämme postikulut hyväksynnän jälkeen (eli jos kyseessä ei ole kirjattu lähetys tai pakettilähetys), kysy ensin. Joissakin tapauksissa rikkoutuneita tuotteita ei tarvitse palauttaa. Huomaa, että useat valmistajat, kuten DJI, käsittelevät valituksia/takuuasioita suoraan DJI-tilisi kautta. ActionKing.se ei voi tai ei välttämättä käsittele näitä valituksia, vaan ne käsitellään suoraan sinun ja valmistajan tuen välillä.
Jos vedot takuuseen/reklamaatioon ja lähetät tuotteen meille ja tutkimuksemme osoittaa, että siinä ei ole virheitä tai että vika johtuu käsittelystä, veloitamme vähintään 550 kruunun tutkimusmaksun sekä mahdolliset toimituskulut. Ota meihin yhteyttä ja liitä mukaan yksityiskohtainen kuvaus viasta kuvien/videon kera, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti ja parhaalla mahdollisella tavalla ilman tarpeettomia palautuksia.
Tukea
Tarjoamme ensiluokkaista tukea tuotteillemme ja vastaamme kysymyksiin sähköpostitse ja chatin kautta.
Saat yleensä vastauksen tunnin kuluessa tai välittömästi, jos olemme chatissa. Voit kysyä tuotteista kysymyksiä sekä ennen ostoa että sen jälkeen, ja autamme sinua tekemään oikean valinnan tai ratkaisemaan mahdolliset ongelmat.
Vastuu
ActionKing.se ei ole vastuussa, jos ActionKing.se:n toimittamien tuotteiden käyttö kokonaan tai osittain vaikuttaa/muuttaa muiden esineiden toimintaa/ulkonäköä, riippumatta siitä, onko ne ActionKing.se:n toimittamia vai ei, ja riippumatta siitä, onko tuotteita käytetty oikein. Asiakas/käyttäjä on yksin vastuussa tuotteiden käytöstä ja niiden aiheuttamista vaikutuksista/muutoksista. Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että laite/tuote on valmisteltu, kiinnitetty ja sitä käytetään laitteen/tuotteen, tilanteen ja tarkoituksen mukaisesti; Turvavaijeria, kelluntapussia, kelluntakahvaa, rannehihnaa, vedenpitävää kuorta, koelentoa matalalla jne. on käytettävä/harjoiteltava ja testattava ennen käyttöä ja säännöllisin väliajoin toiminnan varmistamiseksi.
Valitus
Noudatamme Ruotsin kuluttajansuojalakia (KKL), joka antaa sinulle asiakkaana oikeuden valittaa tuotteesta kolmen vuoden ajan ostopäivästä. Valitusoikeus toimii seuraavasti:
Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana meidän (ActionKing.se) on myyjänä todistettava, että sinä ostajana aiheutit virheen, minkä jälkeen sinun ostajana on todistettava, että tuotteessa oli alkuperäinen virhe.
Valitukset on aina tehtävä kohtuullisessa ajassa. Käyttääksesi valitusoikeuttasi, et saa jatkaa tuotteen käyttöä sen jälkeen, kun olet havainnut virheen. Jos jatkat tuotteen käyttöä sen jälkeen, kun olet havainnut virheen, sinulla ei ole oikeutta korvaukseen valitetusta tuotteesta.
Riitatilanteissa noudatamme Ruotsin kansallisen valituslautakunnan suosituksia.
Asiakastietojen lokikirjaus ja tallennus
Kun teet tilauksen ja otat yhteyttä ActionKing.se-sivustoon, tallennamme sinua koskevia viestintä- ja tietoja voidaksemme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua ja käsitellä tilauksesi tehokkaasti. ActionKing.se ei luovuta henkilötietojasi kolmansille osapuolille normaalin tapahtuman aikana. Kirjaamme sisään tiedot, jotka ovat välttämättömiä ostoksen tekemiseksi, kuten osoitteen ja nimen. Sähköpostiosoite on annettava, jotta voimme lähettää tilausvahvistuksen ja tilauksen tilan. Matkapuhelinnumero tarvitaan vain, jos haluat vastaanottaa tekstiviesti-ilmoituksia postiennakosta. Henkilötunnus tarvitaan vain, jos ostos tehdään laskua vastaan ja sen käsittelee Payson AB.
Kirjaamme IP-osoitteet muistiin vilpillisten tilausten varalta.
Katso myös tietosuojakäytäntö saadaksesi täydelliset tiedot siitä, miten käsittelemme henkilötietoja.
Evästeet
Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen verkkosivustollamme. Klikkaamalla suostumuspainiketta hyväksyt, että meillä on oikeus käyttää evästeitä ja pikseleitä, kun vierailet sivuillamme.
Tietosuojakäytäntö
ActionKing.se-sivustolla suojaamme henkilötietojesi yksityisyyttä. Uusi laki, GDPR, joka tulee voimaan 25. toukokuuta 2018, tarjoaa samat säännöt henkilötietojen käsittelyyn kaikkialla Euroopassa. GDPR korvaa aiemman henkilötietolain (PUL).
Löydät täydellisen tietosuojakäytännön, miten käsittelemme ja hallinnoimme tietojasi sekä tiedot evästeistä asiakirjasta ActionKing.se:n tietosuojakäytäntö.
Ikäraja
Jotta voit tehdä ostoksia ActionKing.se-sivustolla, sinun on oltava vähintään 18-vuotias. Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava vanhempien tai huoltajan hyväksyntä. Sinun oletetaan lukeneen nämä ehdot tilausta tehdessäsi.
Väärällä nimellä, sosiaaliturvatunnuksella tai osoitteella tehdyt tilaukset ilmoitetaan poliisille.
Ylivoimainen este
Sodan, luonnonkatastrofin, työmarkkinoiden työtaistelutoimien, hallituksen päätösten ja vastaavien vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevien tapahtumien sattuessa, joita ei kohtuudella voitu ennakoida, ja jotka vaikuttavat ActionKing.se:n tekemiin sopimuksiin ja sitoumuksiin siten, että emme voi pitää kyseistä sopimusta/sitoumusta, ActionKing.se vapautuu velvollisuuksista täyttää kyseinen sopimus.
Kierrätysjärjestelmä
ActionKing.se tekee yhteistyötä EL-Kretsenin kanssa elektroniikkatuotteiden ja paristojen keräämisessä sovellettavien tuottajavastuuperiaatteiden mukaisesti.
Sähkölaiteromu ja paristot on kerättävä, ja voit viedä tuotteen maksutta kuntasi keräyspisteeseen kierrätystä varten.
Muut
ActionKing.se pidättää oikeuden virheisiin näissä ehdoissa ja koko kaupassa ja pidättää oikeuden korjata virheitä jälkikäteen.
ActionKing.se noudattaa etäsopimuslakia, josta voit lukea lisää täältä:
http://www.konsumentverket.se/